من و امیر علی

من و امیر علی

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

من و امیر علی

 

 

سلام دوستان گلم

 در این عکس من  به همراه خاله،دایی، پدر بزرگ و مادر بزرگ و پدر و مادر وخواهرم

به بیرون رفته بودیم جای همه شما دوستان خالی بود.

من یک پسر خاله دارم که اسمش امیر علی می باشد من او را خیلی دوست دارم

من به اصرار امیرعلی به بالای نخل رفتم تا برای او خرما بچینم

ابتدا خیلی می ترسیدم

اما بابام به من کمک کرد و موفق شدم به بالای نخل بروم

وآن روز بهترین روز من بود.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت0:18---23 ارديبهشت 1393
خوش به حالت امیر محمد
پاسخ:مرسی الهه جون


مهران
ساعت15:06---22 ارديبهشت 1393
خخخخخ منم رطب و خارک میخام واسه منم بچین
پاسخ:بیا شهرمان برات می چینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 ادامه مطلب